سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی بسیج در خصوص نقش بسیج در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج از بدو پیدایش بدون هیچ چشم داشتی در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت حرکت کرد و امروز به لطف خدا کوچکترین انحرافی از مسیر خود پیدا نکرده است.

وی اضافه کرد: معنویت نیروهای بسیجی و فداکاری آنها در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، باعث شد تا آرمان‌های انقلاب اسلامی به سمت جلو حرکت کند، همچنین بسیج هرگاه که انقلاب به آن نیاز داشت در صحنه حاضر شد و ولایت را تنها نگذاشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش بسیج بعد از دفاع مقدس در سازندگی و پیشرفت علمی کشور اشاره کرد و افزود: نیروهای بسیجی بعد از سال‌های دفاع مقدس هم در همه عرصه‌ها پیشتاز بودند و برای سازندگی کشور خود را به دورترین نقاط کشور می رساندند و بدون هیچ توقعی درصدد محرومیت زدایی بر می آمدند که این فرهنگ باید در جامعه گسترش پیدا کند.

سردار سلامی به درخشش دانشمندان جوان بسیجی در این سال‌ها هم اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی و بسیجی در این سال‌ها به پیشرفت علمی کشور کمک فراوانی کردند و امثال شهید احمدی روشن‌ها از همین فرهنگ بسیجی برآمدند.

وی نیاز جامعه را برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی - اسلامی استفاده از ایثار و فداکاری بسیجی وار قلمداد کرد و گفت: برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی - اسلامی که آمیخته با فرهنگ اسلامی است، باید با دید بسیجی حرکت کرد و بسیجی وار و با گذشت و ایثار، موانع و هجمه‌های دشمن را کنار گذاشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان رمز موفقیت بسیج را پیوند آن با فرهنگ عاشورایی دانست و اظهار کرد: بسیج با الگو گرفتن از ایثار و گذشت حضرت اباعبدالله(ع) توانست در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی موفق شود و این رمز موفقیت بسیج است.


نظرات شما عزیزان:

خانه سلامتی
ساعت17:19---21 مهر 1393
جدیدترین مطالب سلامت
تنوع مطلب


سید ابوالفضل
ساعت15:50---21 مهر 1393


سلام درخواستي از شما دارم مبني بر تبادل لينک با سايت يا حسين شهيدخبر بدهيد
در صورت قبول کردن با نام يا حسين شهيد
و اين ادرس لينک بکنيد
http://yahosein-3.rozblog.com
پاسخ:سلام لینک شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها :